pirmdiena, 2010. gada 20. septembris

ik pa laikam .

-Es zināju ,ka man nebūs laika rakstīt ,kad sāksies skola un tā arī ir.
Bet tagad ,kad tūlīt,tūlīt braukšu uz treniņu es apsēdos un man ir mazdrusciņ laika ,lai kaut ko uzrakstītu.
- Ko nozīme vārds SKAISTS ? Mēs vispār spējam atbildēt uz šo jautājumu? ziniet nevaram. Tad kā mēs varam spriest ,kas un kurš ir skaists vai neglīts. Skaistums nenozīmē tikai skaistu sejiņu un zilas actiņas. Ir vajadzīgs arī prāts un dvēsele. Tā lūk arī ir mūsu visu problēma. Mēs neskatamies uz to ,kādi cilvēki ir ''iekšā''. Es arī vienmēr nespēju saskatīt cilvēkā tiakai viņu būtību. tas ir grūti , bet tad jau laikam vieglāk ir saprast ,kādi ir tie saucamie ''skaistie''cilvēki ,jo mēs viņus iepazīstam tuvāk ,jo pirmais mūsos piesaista jau tas skaistums un iznesība. bieži gan mēs viļamies.
-Tu vari būt vienuļš koks pļavas vidū un tad tev liekas ,ka esi viens pats uz visas plašās pasaules , bet nē , neesi gan jo redzi tev apkārt ir debesis un pie kājām zeme.ar to reizēm pietiek . Tu vari braukt viens pats tramvajā vai autobussā  un ir sajūta ,ka nevienam neinteresē ,ko tu domā. Tad tu izkāp un satiec cilvēkus ,kam interesē un ,kas klausās. 
Tu skrien un aizsitās elpa un viss iekšā gliedz pēc apstāšanās , bet tad tu apdomā ,kāpēc tu skrien - Tu rūdies un nejau kaut kādai peldei ziemā.

Tā lūk .
Pūlkstenis tikšķ TIK ŠAUSMĪGI ātri ir sajūta ,ka neko nepaspēju , bet  man patīk ,ka kaut ko tomēr daru . :)

peace out*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru