piektdiena, 2010. gada 8. oktobris

bez kļūdām.

Vai tas ,ka tu raudi , nozīmē ,ka esi vārgs vai padevies?
Nē , to tas nenozēmē. Vienkārši ik pa laikam pārņem tāda sajūta. Nu zini -lej ūdeni spainī , bet kādā brīdī sāks līt pār malām . Tad viss jāizlej un tad atkal vari sākt liet pa jaunam , saproti ?
Tas nekas ,ja tu raudi , tas tevi padara cilvēcīgāku.
ES TEVI MĪLU - nu reāli šie vārdi tiek vienkārši mētāti , pa labi un kreisi .Tu vispār zini ko tas nozīmē, kā tas ir ? Es mīlu savu ģimeni .varbūt atļaušos pateikt ,ka es tiešām nevaru to pateikt kādam vēl , nu vismaz ne no sirds. Bet ja tas nav no sirds , tad nav pa īstam .Vai arī es neko nesaprotu.
Dažriez kaut ko jautāt ir tik pat lieki ,kā visu atlikt. Nav tak visiem viss jāzin , pat tiem tuvākajiem . Dažreiz viglāg ir visu atsāt sevī , vienkārši iekāpt gūltā vai iet pastaigāties -bez neviena- un raudāt . Ak jel , cik tas ir brīnišķīgi.(es ņemēģinu pateikt ,ka ir jāraud , bet reizēm vajag) Man pat liekas , ka cilvēki uz tevi skatīsies dīvaināk ,ja tu iesi smaidot , jo tas jau nu būs kaut kas nebijis. Dažreiz mēs vienkārši nevaram izlekt no lidmašīnas , vai apstādināt vilcienu.
Mums ir jāzin ,ko vēlamies un tikai tad jākap lidmašīnā , nu labi dažreiz jau kļūdamies izvēlē , bet nākamajā lidostā varam kāpt reisā atpakaļ , vai tad ne ?
es nezinu par ko īsti bij' šis ierakst , un gramatikas ķūdas tā pat kā aukstais laiks , šajā tekstā ir. Un lai ir .

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru